maanantai 14. elokuuta 2017

Haaveideni täyttymys


Mä haaveilin monta vuotta kasvihuoneesta,
ja tänä keväänä haaveeni vihdoin toteutui.
Tämä ensimmäinen kesä on ollut uuden opettelua ja ihmettelyä,
mutta myös suunnatonta iloa omasta "leikkimökistäni."

Kurkatkaa tuosta yllä olevasta videosta,
miltä siellä heinäkuussa näytti.

Täältä löydät kaikki kasvihuoneeseen liittyvät postaukseni.

Unelmani toteutui yhteistyössä Willab Gardenin kanssa.


Versoja Vaahteramäeltä-blogia voi seurata myös 
facebookissainstagramissa Pinterestissä, YouTubessa, liittymällä lukijaksi, 
sekä blogit.fi:nblogipolun tai bloglovinin kautta.

9 kommenttia:

  1. harmi kun musiikki peitti hennon äänesi... hieno kasvihuone. Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta!<3 Tuohon musiikki- ja äänihommaan täytyy jatkossa kiinnittää huomiota. Näistä valmiista videoista huomaa omassa puheessa ja jutuissa paljon korjailtavaa. Niitä ei jotenkin tehdessä tajua. Mutta harjoittelu varmasti jatkuu... ;)

      Poista
    2. Samaa olisin minäkin kommentoinut. Hieno video muuten, mutta asiasi tosiaan hukkui musiikin alle välillä.

      Mahtava on kasvihuoneesii! :)

      Poista
  2. Kasvihuone on niin sun juttu ja ihanaa nähdä miten siellä kaikki on nyt kohdillaan.
    Mukavaa viikkoa Riina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Outi! <3
      Kasvihuone on tosiaan mun haaveiden täyttymys. Olen niin innoissani siellä puuhaillessa. :)

      Poista
  3. Hieno on!
    Uskon että olet tyytyväinen omaan "leikkimökkiin", sillä niin minäkin olen omaani ihastunut ;)

    Kaunis sateenkaarikuva tuolla edellisessä postauksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3
      Nää meidän leikkimökit ovat ihan parhaita relauspaikkoja ja tietty myös puutarhat niiden ympärillä. On ihana, kun aikuisenakin voi olla omia satumaita.

      Poista
  4. Kyllä kasvihuone on ihan paras leikkimökki meikäläisille! Mulla hajosi yksi automaattiavaaja, pitäisi hommata uusi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Tiesin, että kasvari olisi aivan ihana juttu, mutta en arvannut kuinka tärkeäksi se oikeasti muodostuu. Se on mun lepohuone, taukotupa, kasvatuslaitos, puutarhankaunistus, leikkimökki ym.. ym...

      Poista

Olen iloinen jokaisesta kommentista!